کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316366 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

درز تصاویری واقعی از گوشی گلکسی F سامسونگ

به تازگی تصاویری واقعی از گوشی گلکسی F به بیرون درز کرده ویژگی‌های بیشتری از این گوشی را نمایان می‌سازد. پیش‌بینی می‌شود که گوشی هوشمند گلکسی F سامسونگ مجهز به یک صفحه نمایش 5.3 اینچی QHD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل در کنار پردازنده فدرتمند اسنپ‌دراگون 805 در آینده‌ی نزدیک توسط سامسونگ معرفی شود.


Galaxy-F

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ از دیگر شاخصه‌های مهم این گوشی می‌توان به 3 گیگابایت حافظه رم و دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به فناوری OIS اشاره کرد. گویا سامسونگ به جای بدنه پلاستیکی از یک بدنه فلزی در طراحی این گوشی استفاده خواهد کرد.

بنا به اخبار منتشر شده در نمونه‌های اولیه این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپ‌دراگون 801 استفاده شده است که در زمان معرفی این گوشی قطعا سامسونگ از چیپ 805 در این گوشی بهره خواهد گرفت.

Samsung-Galaxy-F

همچنین گفته می‌شود به لطف حاشیه‌های باریک‌تر اندازه این گوشی کمی کوچکتر از گلکسی اس 5 است. طراحی نامتقارن این گوشی موضوعی عجیبی است که در این تلفن دیده می‌شود به طوری که گوشه‌های بالایی دستگاه انحنای بیشتری دارد.جالب این است که سامسونگ گلکسی F از مجوز IP 67 بهره خواهد گرفت که این یعنی همان میزان محافظت که گوشی سامسونگ گلکسی اس 5 در برابر آب و گرد و غبار از خود نشان می‌دهد!

بنا به شایعات اخیر سری گلکسی F قرار است جایگزین سری گلکسی اس سامسونگ شود، این یعنی گوشی با نام گلکسی S6 وجود خارجی ندارد و سری گلکسی F ادامه دهنده راه آن خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20961 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/03/18 تعداد مشاهده: 1709
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

saman 1393/03/18 23:35
دقیقا جلوش که هیچ فرق یا مدلا دیگه نداره و همون طراحی مزخرف سامسونگه ، پشتش هم همون اس 5 با تقلید از قاب پشت جی 3 که بصورت برش خوردست ... متاسفم برای شرکت سامسونگlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung